2. Animals (Animale) - pentru grupa mică

A. Farm Animals (Animale de la fermă, animale domestice)

Iată câteva dintre animalele de pe lângă casa omului

hen;   chick;   sheep;   cow;   pig;   horse;    cat;     dog;     bird;      goldfish.




Acum, animalele domestice au fugit de la locul lor și s-au ascuns în partea dreaptă, în dulap. Haideți să le punem la locul lor. Ne ajută și calculatorul...



Să lăsăm animalele să se prezinte ele însăși:

I am a hen;     =      Eu sunt găină; 
   
I am a chick;     =     Eu sunt puișor;    

I am a sheep;     =     Eu sunt oaie;  
   
I am a cow;     =     Eu sunt vacă;    

I am a pig;     =     Eu sunt porc;     

I am a horse.     =     Eu sunt cal.  


B. Wild Animals (Animale sălbatice)

Să învățăm denumirile câtorva animale sălbatice, în limba engleză:

giraffe;    lion;     zebra;    elephant;     bear;     monkey;     snake;      parrot;     turtle;     frog;

penguin;     kangaroo;     hippo;     buffalo;      tiger;       crocodile;









Și alte animale, dacă vreți să învățați mai multe:




Acum, animalele sălbatice au fugit de la locul lor și s-au ascuns în partea dreaptă, în dulap. Haideți să le punem la locul lor. Ne ajută, evident, și calculatorul...







Maimuțica din videoclipul de mai jos este foarte flămândă. Ea trebuie să ajungă la banană, ca să o mănânce, însă pentru asta trebuie să traverseze apa. 
De câte ori noi vom răspunde corect, ea avansează cu câte un pas. De câte ori greșim răspunsul, aceasta cade în apă. Haideți să o ajutăm să nu moară de foame...




Acum, o mică poezie:

Jerry Hall,     =     Jerry Hall

He is so small,     =     Este atât de mic,

A mouse could eat him,     =     Încât un șoricel îl poate înghiți,

Hat and all.     =     Cu tot cu pălărie.










Și acum, un cântec, bineînțeles, în limba engleză:

Walking, walking, walking, walking, = Umblăm și ne plimbăm, umblăm și ne plimbăm,

Hop, hop, hop, hop, hop, hop,     =     Hop, hop, hop, hop, hop, hop,

Running, running, running, running, running, running, = Fugim și alergăm, fugim și alergăm,

Now, let’s stop, up and down.   =   Acum ne oprim, sus și jos.












Comentarii